Gerund, Infinitive, Future forms, Past Perfect, Simple Past, Questions on the text, Leseverstehen, schriftliche Ausdrucksfähigkeit Unit 1 und 2, Grammatik, Vokabeln, Textproduktion und Leseverstehen
Australia, Cornwall, The Southwestern Coast, reported speech, personal passive, progressive forms of the passive, verbs with prepositions in the passive,
Auxiliaries, to be able to, to be allowed to, to have to, Leseverstehen, Brief Die textliche Grundlage dieser Schulaufgabe bilden die Greenline-Texte über die "Lazy G Ranch" und "Rusty". Inhalte sind: Reading Comprehension + questions on the text, Cloze-Test (zur Lektion), creative writing
Possessive Determiner, Personal Pronoun, Hörverstehen Listening Comprehension, Verb forms of to be, personal pronouns and possesive determiners, sound practice
New Technologies, Mixed Grammar, Zeitformen des Verbes Vorbereitung auf Abschlussprüfung, Thema Environment mit "guided writing" und "mediation",
Abschlussprüfung,
Abschlussprüfung,
Abschlussprüfung,
Finding the Correct Meaning,
Environment,
Research
Simple Past, Simple Present, present progressive, Past Progressive, comparison of adjectives 7.Klasse - Green Line E2 (2. FS) - Unit 1-2 (Nottingham Robin Hood) - Reading Comprehension,Relative Clauses, Text production (guided), Comparison of adjectives, Lückentext tenses
Romanauszug aus A. Huxley's BRAVE NEW WORLD, chapter 4, Reclam edition, pp. 88-91: Bernard dealing with Delta-minus attendants
Einordnung in den Romanzusammenhang, Charakterisierung Bernards, Bewertung des Wertesystems in BNW. (ehem LK)