In the Forest, Robin Hood, Simple past regelmäßige Verben, Simple past vs. Simple present, was-were Themen: Simple Past (was-were), Simple Past (regelmäßige Verben), Simple past vs. Simple present, Robin Hood, Uhrzeit, toys
Hobbies, Living Together, Vokabeln 17-23, Verneinung mit don’t/doesn’t, Fragewörter, farm animals, much und many, Fragen und Kurzantworten mit do, pets, month and seasons Vokabeln 17-23, Verneinung mit don’t/doesn’t, Fragewörter, farm animals, much und many, Fragen und Kurzantworten mit do, pets, month and seasons
Commands, Schoolthings, An English Breakfast, Hobbies, Vokabeln (Woche 1-5), personal pronouns, possessive determiners, the verb ‚to be‘, colours, numbers, there is/are Vokabeln (Woche 1-5), personal pronouns, possessive determiners, the verb ‚to be‘, colours, numbers, there is/are
Im Restaurant, First Aid, Health Care, Fragen mit can, Kurzantworten mit can, Verb: to be, Simple Past, Simple Past: regelmäßige Verben, Simple Past: unregelmäßige Verben, , At the doctor's, at the restaurant, can, Simple Past, Simple Present Simple Past vs. Simple Present, Fragen mit can, at the restaurant, at the doctor’s
Arbeitszeit: 45 min Simple Past, Simple Past: regelmäßige Verben, Simple Past: unregelmäßige Verben, Fragen mit to be, Kurzantworten mit to be, Wortstellung Aussagesätze: S-P-O, , at the restaurant, modal verbs, much many, simple past irregular verbs, simple past regular verbs Simple past von to be + regelmäßige und
unregelmäßige Verben, at the restaurant, much-many, Modalverben
An English Breakfast, Breakfast, Lunch, Dinner, Hobbies, Fragen mit do, Months of the Year, Seasons of the Year Vokabeln Woche 17-23, Verneinung mit don’t/doesn’t, Fragewörter, much und many, Fragen und Kurzantworten mit do, month/seasons
Das Gerund, Verben: to like, to love, to hate, some / any, much / many / little / few / a lot of, Wortstellung Aussagesätze: S-P-O, Simple Present, Present Progressive
Methode: Hausaufgabenkontrolle/Test - Arbeitszeit: 15 min , Simple Present Eine kurze Abfragung zum Simple Present, dessen Bildung, Verneinung und Fragebildung