comparison of adverbs, going to future, some, any and compounds, Travel report comparison of adverbs, travel report, going-to future, compound of some, any, no and every
Arbeitszeit: 60 min going to future, Simple Past, Travel and Transport in the USA, Bericht, blog entry, Finding mistakes Stoff: Green Line 2, -Unit 2/Check-in
Listening (GL New 3, nicht enthalten), English in Use (Mixed Bag + Error Finding), Text Production
Arbeitszeit: 45 min , Unit 1 Green Line Let's Party Unit 1 6. Klasse Green Line
listening writing und weitere Kompetenzen wurden abgefragt zum Thema Let's Party
Arbeitszeit: 60 min , writing; words; questions simple past with to be; negations in simple past; writing email writing; words; questions simple past with to be; negations in simple past; writing email
Methode: simple past or present perfect / dialogue with agony aunt - Arbeitszeit: 45 min , 6, Agony Aunt, Green Line 2 Unit simple past or present perfect + Dialogue with agony aunt
Fragen do S-Genitiv Plural s Plural Fragen do S-Genitiv oder Plural Simple Present Häufigkeitsadver, Fragen do S-Genitiv Plural s Plural Simple Present Häufigkeitsadvervien Fragen do S-Genitiv Plural s Plural Fragen do S-Genitiv oder Plural Simple Present Häufigkeitsadverbien
Fragen mit (to) do; Häufigkeitsadverbien; Verb (to) do; Simple Present; to have to (do) Fragen mit (to) do; Häufigkeitsadverbien; Verb (to) do; Simple Present; to have to (do)
Methode: Differenzierungsmaterial für Kinder mit Förderbedarf - Arbeitszeit: 10 min , Begriffe, Bild, Differenzierung, Englisch, förder, förderbedarf, match, Vokabeltest, Zuordnen Differenzierter Vokabeltest - bei Förderbedarf
SuS sollen die Begriffe aus der Box den Bildern zuordnen
(Bilder alle von pixabay)
Methode: Reading, Mixed Bag, Text Production - Arbeitszeit: 45 min Present Perfect Simple, Past Progressive, Brief, Leseverstehen, popular sports, Football, Free Time, rugby, Sports Reading Comprehension, Mixed Bag, Text Production; Thema Green Line 2 Unit 3 und 4