Hier sollten Sie die Liste mit den Suchergebnissen sehen.
Sie wird jedoch von Ihrem AdBlocker ausgeblendet.
Sie können Ihren AdBlocker für diese Seite mit Rechtsklick pausieren
und danach die Seite neu laden.
Sie wird jedoch von Ihrem AdBlocker ausgeblendet.
Sie können Ihren AdBlocker für diese Seite mit Rechtsklick pausieren
und danach die Seite neu laden.
Englisch Kl. 13 GK, Gymnasium/FOS, Nordrhein-Westfalen
129 KB
cartoon, mündliche Abiturprüfung, speech, Trump
Englisch Kl. 12, Gymnasium/FOS, Österreich
222 KB
Methode: mündliches Abitur bzw. Reifeprüfung - Arbeitszeit: 20 min
, Sports
1. Compare the 2 Pictures 2.paired activity
, Sports
1. Compare the 2 Pictures 2.paired activity
Englisch Kl. 12, Gymnasium/FOS, Österreich
285 KB
Methode: mündliches Abitur bzw. Reifeprüfung - Arbeitszeit: 20 min
, Education
1. Compare the 2 Pictures 2. paired activity
, Education
1. Compare the 2 Pictures 2. paired activity
Englisch Kl. 12, Gymnasium/FOS, Österreich
284 KB
Methode: mündliches Abitur bzw. Reifeprüfung - Arbeitszeit: 20 min
, food
1.Compare the 2 Pictures 2.paired activity
, food
1.Compare the 2 Pictures 2.paired activity
Englisch Kl. 12, Gymnasium/FOS, Österreich
234 KB
Methode: mündliches Abitur bzw. Reifeprüfung - Arbeitszeit: 20 min
, teenagers' relationships
Compare the two pictures. Analyse the influence of peers on you and of your parents on you. Explain who or what is important in a teenager’s life.
, teenagers' relationships
Compare the two pictures. Analyse the influence of peers on you and of your parents on you. Explain who or what is important in a teenager’s life.
Anzeige lehrer.biz
Lehrkraft in Voll- und Teilzeit gesucht
Private Herder-Schule 42103 Wuppertal
Gymnasium, Realschule
Fächer: Politik und Zeitgeschichte, Geschichte/Politik/Geographie, Geschichte / Sozialkunde / Erdkunde, Geschichte / Sozialkunde, Geschichte / Gemeinschaftskunde, Geschichte, Biblische Geschichte, Wirtschaftsgeographie, Kurzschrift und englische Kurzschrift, Englisch, Physik / Chemie / Biologie, Biologie / Chemie, Biologie
Fächer: Politik und Zeitgeschichte, Geschichte/Politik/Geographie, Geschichte / Sozialkunde / Erdkunde, Geschichte / Sozialkunde, Geschichte / Gemeinschaftskunde, Geschichte, Biblische Geschichte, Wirtschaftsgeographie, Kurzschrift und englische Kurzschrift, Englisch, Physik / Chemie / Biologie, Biologie / Chemie, Biologie
Englisch Kl. 12, Gymnasium/FOS, Österreich
250 KB
Methode: mündliches Abitur bzw. Reifeprüfung - Arbeitszeit: 20 min
, Trends
Compare the two pictures. paired activity
, Trends
Compare the two pictures. paired activity
Englisch Kl. 12, Gymnasium/FOS, Österreich
479 KB
Methode: mündliches Abitur bzw. Reifeprüfung - Arbeitszeit: 20 min
, communication
Compare the two pictures. Explain how going out and socialising have changed through mobile phones. Speculate on how prominent mobile phones will be in the future.
, communication
Compare the two pictures. Explain how going out and socialising have changed through mobile phones. Speculate on how prominent mobile phones will be in the future.
Englisch Kl. 12, Gymnasium/FOS, Österreich
593 KB
Methode: mündliches Abitur bzw. Reifeprüfung - Arbeitszeit: 20 min
, Human Rights
Compare the photos. Describe some situations in everyday life where a person’s human rights may not be fully respected. Comment on your own relationship to your human rights – how important are they to you
, Human Rights
Compare the photos. Describe some situations in everyday life where a person’s human rights may not be fully respected. Comment on your own relationship to your human rights – how important are they to you
Englisch Kl. 12, Gymnasium/FOS, Österreich
261 KB
Methode: mündliches Abitur bzw. Reifeprüfung - Arbeitszeit: 20 min
, future career plans
Compare the two pictures. Describe and evaluate different options you have after graduating from this school. Predict what your personal future will look like. 2. Paired activity You are just about to decide on a future career
, future career plans
Compare the two pictures. Describe and evaluate different options you have after graduating from this school. Predict what your personal future will look like. 2. Paired activity You are just about to decide on a future career
Englisch Kl. 12, Gymnasium/FOS, Österreich
373 KB
Methode: mündliches Abitur bzw. Reifeprüfung - Arbeitszeit: 20 min
, Technology
Compare the two photos. • Suggest some ways how our food is modified through new technology. • Talk about examples from your personal experience with modern technology.
, Technology
Compare the two photos. • Suggest some ways how our food is modified through new technology. • Talk about examples from your personal experience with modern technology.
Anzeige lehrer.biz
Lehrer/in
Zentrum für Gestaltung, Freie staatlich genehmigte Schulen Ulm 89077 Ulm
Gymnasium
Fächer: Wirtschaftsmathematik, Mathematik Additum, Mathematik, Kurzschrift und englische Kurzschrift, Englisch, Deutsch als Zweitsprache, Deutsch
Fächer: Wirtschaftsmathematik, Mathematik Additum, Mathematik, Kurzschrift und englische Kurzschrift, Englisch, Deutsch als Zweitsprache, Deutsch
Englisch Kl. 12, Gymnasium/FOS, Österreich
226 KB
Methode: mündliches Abitur bzw. Reifeprüfung - Arbeitszeit: 20 min
, mascota casa jovenes
1Describe y compara las dos fotos. • Habla de tus experiencias con mascotas grandes y pequeňos. • Explica el sentido de (no) tener mascotas. 2. Ejercicio en forma de diálogo Discute sobre obtener cualquier animalito como mascota. Vas a debatir
, mascota casa jovenes
1Describe y compara las dos fotos. • Habla de tus experiencias con mascotas grandes y pequeňos. • Explica el sentido de (no) tener mascotas. 2. Ejercicio en forma de diálogo Discute sobre obtener cualquier animalito como mascota. Vas a debatir
Englisch Kl. 12, Gymnasium/FOS, Rheinland-Pfalz
18 KB
Dystopia, Future
Visions of the future: dystopian societies
Visions of the future: dystopian societies
Englisch Kl. 12, Gymnasium/FOS, Rheinland-Pfalz
19 KB
Multicu, Multicultural Britain
Englisch Kl. 13 GK, Gymnasium/FOS, Nordrhein-Westfalen
19 KB
Arbeitszeit: 30 min
, American tourist in India, first impressions of India, India, Mündliche Abiprüfung, Paul Theroux, Short Story, the Elephant God, tourists in India, Western perspective of India
Der Auszug der short story beschreibt eindrücklich die erste Reaktion sowie die ersten Eindrücke der amerikanischen Touristin, Alice, als sie in Indien ankommt.
, American tourist in India, first impressions of India, India, Mündliche Abiprüfung, Paul Theroux, Short Story, the Elephant God, tourists in India, Western perspective of India
Der Auszug der short story beschreibt eindrücklich die erste Reaktion sowie die ersten Eindrücke der amerikanischen Touristin, Alice, als sie in Indien ankommt.
Englisch Kl. 12, Gymnasium/FOS, Nordrhein-Westfalen
24 KB
Englisch, mündliche Abiturprüfung
Artikel zum Thema 'automation', 'world of work'
Artikel zum Thema 'automation', 'world of work'
Anzeige lehrer.biz
Englisch | ab sofort oder SJ 24/25
Privates, staatlich anerkanntes neuhof Gymnasium München 81369 München
Gymnasium
Fächer: Kurzschrift und englische Kurzschrift, Englisch
Fächer: Kurzschrift und englische Kurzschrift, Englisch
Englisch Kl. 13 GK, Gymnasium/FOS, Nordrhein-Westfalen
24 KB
Englisch, mündliche Abiturprüfung, Mündliche Prüfung
Abiturprüfung 4. Fach zum Thema English as a world language, lingua franca
Abiturprüfung 4. Fach zum Thema English as a world language, lingua franca
Englisch Kl. 12, Gymnasium/FOS, Österreich
241 KB
Methode: mündliches Abitur bzw. Reifeprüfung - Arbeitszeit: 20 min
, Blacks
Contrast the two pictures. Analyse the fears of the local population connected with mass immigration. Highlight how a country may benefit from immigration. Task 2: paired activity
, Blacks
Contrast the two pictures. Analyse the fears of the local population connected with mass immigration. Highlight how a country may benefit from immigration. Task 2: paired activity
Englisch Kl. 12, Gymnasium/FOS, Österreich
328 KB
Methode: mündliches Abitur bzw. Reifeprüfung - Arbeitszeit: 20 min
, impairment
Compare the two pictures. Describe the problems people with special needs have in daily life. Explain how you should treat disabled people. Task 2: paired activity
, impairment
Compare the two pictures. Describe the problems people with special needs have in daily life. Explain how you should treat disabled people. Task 2: paired activity
Englisch Kl. 12, Gymnasium/FOS, Österreich
241 KB
Methode: mündliches Abitur bzw. Reifeprüfung - Arbeitszeit: 20 min
, immigration USA Martin Luther King
Contrast the two pictures. Analyse the fears of the local population connected with mass immigration. Highlight how a country may benefit from immigration. and second paired activity
, immigration USA Martin Luther King
Contrast the two pictures. Analyse the fears of the local population connected with mass immigration. Highlight how a country may benefit from immigration. and second paired activity
Englisch Kl. 12, Gymnasium/FOS, Österreich
328 KB
Methode: mündliches Abitur bzw. Reifeprüfung - Arbeitszeit: 20 min
, impaired people, impairment disabled people handicapped people, impairment minorities
Compare the two pictures. Describe the problems people with special needs have in daily life. Explain how you should treat disabled people. and second paired activity
, impaired people, impairment disabled people handicapped people, impairment minorities
Compare the two pictures. Describe the problems people with special needs have in daily life. Explain how you should treat disabled people. and second paired activity
Anzeige lehrer.biz
Englisch Lehrer/in m/w/d gesucht
Montessori-Fördergemeinschaft Eggenfelden EV 84307 Eggenfelden
Hauptschule
Fächer: Kurzschrift und englische Kurzschrift, Englisch
Fächer: Kurzschrift und englische Kurzschrift, Englisch