Hier sollten Sie die Liste mit den Suchergebnissen sehen.
Sie wird jedoch von Ihrem AdBlocker ausgeblendet.
Sie können Ihren AdBlocker für diese Seite mit Rechtsklick pausieren
und danach die Seite neu laden.
Sie wird jedoch von Ihrem AdBlocker ausgeblendet.
Sie können Ihren AdBlocker für diese Seite mit Rechtsklick pausieren
und danach die Seite neu laden.
Englisch Kl. 9, Gymnasium/FOS, Hessen
586 KB

Methode: Listening, Reading, Grammar, Writing - Arbeitszeit: 90 min
, analysing statistics / Interpreting diagrams, cultural differences, Family - friends, Friendship, Generation Gap, if clauses, If-clauses type III, Listening Comprehension, Reading Comprehension, relationships, statistics, would have + past participle, writing
Themen: talking time in different cultures, friendships in different cultures and generations, would-have-form, if-clauses type 3, statistics: teenage relationships
, analysing statistics / Interpreting diagrams, cultural differences, Family - friends, Friendship, Generation Gap, if clauses, If-clauses type III, Listening Comprehension, Reading Comprehension, relationships, statistics, would have + past participle, writing
Themen: talking time in different cultures, friendships in different cultures and generations, would-have-form, if-clauses type 3, statistics: teenage relationships
Englisch Kl. 9, Gymnasium/FOS, Hessen
538 KB

Methode: Reading, Grammar, Vocabulary, Writing - Arbeitszeit: 90 min
, Adjectives, Feelings, first person narrative, modal verbs, polite, should, vegan, vegetarisch
Themen: vegetarian/vegan diet, polite conversations, modal verbs, different forms of German "sollen", adjectives about feelings, first-person-narrative
, Adjectives, Feelings, first person narrative, modal verbs, polite, should, vegan, vegetarisch
Themen: vegetarian/vegan diet, polite conversations, modal verbs, different forms of German "sollen", adjectives about feelings, first-person-narrative
Englisch Kl. 9, Gymnasium/FOS, Hessen
498 KB

Methode: Listening, Reading, Vocabulary, Writing - Arbeitszeit: 90 min
, Aborigines, argumentative writing, Australia, History, Listening Comprehension, Racism, Reading Comprehension, Stolen Generations, vocabulary, writing
Themen: The Stolen Generations, The Torres Strait Islanders, A school club against racism
, Aborigines, argumentative writing, Australia, History, Listening Comprehension, Racism, Reading Comprehension, Stolen Generations, vocabulary, writing
Themen: The Stolen Generations, The Torres Strait Islanders, A school club against racism
Englisch Kl. 9, Gymnasium/FOS, Hessen
787 KB

Methode: Listening, Reading, Grammar, Vocabulary - Arbeitszeit: 90 min
, Australia, Country Life, Holidays, Listening Comprehension, Past Tenses, Present Tenses, Reading Comprehension, Relative Clauses, Revision of tenses, Tourism, vocabulary
Themen: A holiday report, Melbourne, Revision of Tenses (Present and Past), Relative Clauses, Australian wildlife and countryside
, Australia, Country Life, Holidays, Listening Comprehension, Past Tenses, Present Tenses, Reading Comprehension, Relative Clauses, Revision of tenses, Tourism, vocabulary
Themen: A holiday report, Melbourne, Revision of Tenses (Present and Past), Relative Clauses, Australian wildlife and countryside
Englisch Kl. 9, Gymnasium/FOS, Bayern
39 KB

Methode: argumentative essay, mixed bag - Arbeitszeit: 40 min
Past Perfect, Simple Past, schriftliche Ausdrucksfähigkeit, Active / Passive, Mixed Tenses, Reported Speech, vocabulary
anspruchsvolle Mixed Bag über alle Zeiten im Aktiv und Passiv, indirekte Rede und Vokabeln des ganzen Schuljahres; Kurzform eines argumentative essays
Past Perfect, Simple Past, schriftliche Ausdrucksfähigkeit, Active / Passive, Mixed Tenses, Reported Speech, vocabulary
anspruchsvolle Mixed Bag über alle Zeiten im Aktiv und Passiv, indirekte Rede und Vokabeln des ganzen Schuljahres; Kurzform eines argumentative essays
Anzeige lehrer.biz
Lehrkraft für Französisch
Freie Waldorfschule Köln 50765 KölnFächer: Französisch
Englisch Kl. 9, Gymnasium/FOS, Nordrhein-Westfalen
879 KB

California, Englisch, Gerunds, Green Line, Green Line 5, interview
Klassenarbeit in der 9. Klasse zur Green Line Unit California
Klassenarbeit in der 9. Klasse zur Green Line Unit California
Englisch Kl. 9, Gymnasium/FOS, Nordrhein-Westfalen
9 KB

english, vocabulary
4 to a page, highlight to show answers
4 to a page, highlight to show answers
Englisch Kl. 9, Gymnasium/FOS, Nordrhein-Westfalen
9 KB

Klasse 9, vocabulary, vocabulary test
Vocab test, German into English. The solutions are written in white (just highlight to reveal). 4 to a page.
Vocab test, German into English. The solutions are written in white (just highlight to reveal). 4 to a page.
Englisch Kl. 9, Gymnasium/FOS, Bayern
105 KB

Future forms, Past Perfect, Simple Past, to have sth done, Australien
Listening comp. Australien; tenses, 'lassen' stative/ dynamic verbs, text production
Listening comp. Australien; tenses, 'lassen' stative/ dynamic verbs, text production
Anzeige lehrer.biz
Grundschullehrer/-in an christlicher Grundschule in Berlin-Hellersdorf
Christburg Campus gemeinnützige GmbH 10405 Berlin
Grundschule
Fächer: Sporterziehung, Sport Additum, Sport, Sachunterricht, Heimat- und Sachunterricht, Musikerziehung, Musik, Wirtschaftsmathematik, Mathematik Additum, Mathematik, Kunsterziehung, Deutsch als Zweitsprache, Deutsch
Fächer: Sporterziehung, Sport Additum, Sport, Sachunterricht, Heimat- und Sachunterricht, Musikerziehung, Musik, Wirtschaftsmathematik, Mathematik Additum, Mathematik, Kunsterziehung, Deutsch als Zweitsprache, Deutsch
Englisch Kl. 9, Gymnasium/FOS, Bayern
267 KB

Future forms, Simple Past, Past Perfect, to have sth done
Listening comp aus English G, Zeiten, dynamic/ stative verbs, 'lassen', text production
Listening comp aus English G, Zeiten, dynamic/ stative verbs, 'lassen', text production
Englisch Kl. 9, Gymnasium/FOS, Nordrhein-Westfalen
17 KB

climate activism, Greta Thunberg, participle constructions, redeanalyse
kleinschrittige Redeanalyse und Grammatikteil zu participle constructions
kleinschrittige Redeanalyse und Grammatikteil zu participle constructions
Englisch Kl. 9, Gymnasium/FOS, Nordrhein-Westfalen
245 KB

Arbeitszeit: 60 min
, Englisch, The Giver
Textauszug aus der Lektüre, den die SuS zusammenfassen und anschließend hinsichtlich der Reaktion des Protagonisten analysieren sollen; abschließende Aufgabe umfasst einen Kommentar über dystopische/utopische Gesellschaftsvorstellungen
, Englisch, The Giver
Textauszug aus der Lektüre, den die SuS zusammenfassen und anschließend hinsichtlich der Reaktion des Protagonisten analysieren sollen; abschließende Aufgabe umfasst einen Kommentar über dystopische/utopische Gesellschaftsvorstellungen
Englisch Kl. 9, Gymnasium/FOS, Nordrhein-Westfalen
87 KB

Australia, Listening Comprehension, Participle Clauses, stolen generation
Listening (Access 5 Unit 1), Writing zum Thema stolen generation, Grammatik participle clauses
Listening (Access 5 Unit 1), Writing zum Thema stolen generation, Grammatik participle clauses
Englisch Kl. 9, Gymnasium/FOS, Nordrhein-Westfalen
505 KB

Arbeitszeit: 60 min
, Australien, going abroad, Indirect Speech, Summary writing, The Absolutely True Diary of a Part-Time Indian
Erste Englischarbeit im 9. Schuljahr, "spending some time in Australia", Summary writing, Discussion going abroad, indirect speech, vocab, Australien
, Australien, going abroad, Indirect Speech, Summary writing, The Absolutely True Diary of a Part-Time Indian
Erste Englischarbeit im 9. Schuljahr, "spending some time in Australia", Summary writing, Discussion going abroad, indirect speech, vocab, Australien
Anzeige lehrer.biz
Lehrkraft für Englisch & Spanisch (m/w/d)
Montessori-Pädagogik Erlangen e.V. 91052 ErlangenFächer: Spanisch, Kurzschrift und englische Kurzschrift, Englisch
Englisch Kl. 9, Gymnasium/FOS, Nordrhein-Westfalen
173 KB

applying for a job, Notting Hill Gate 5 Erweitungskurs, Unit 2 Off to work, world of work
Reading, Writing, Mediation, Words & Grammar zum Thema "Applying for a job"
Reading, Writing, Mediation, Words & Grammar zum Thema "Applying for a job"
Englisch Kl. 9, Gymnasium/FOS, Baden-Württemberg
457 KB

class test
KA - Gesamtschulenfunktion
KA - Gesamtschulenfunktion
Englisch Kl. 9, Gymnasium/FOS, Bayern
44 KB

Future forms, Historical Events, Environment, Hörverstehen, Sprachmittlung, schriftliche Ausdrucksfähigkeit
Englisch Kl. 9, Gymnasium/FOS, Nordrhein-Westfalen
299 KB

Methode: access 5 - Arbeitszeit: 90 min
, Australia, Participle Clauses, Reading Comprehension, writing school clubs
, Australia, Participle Clauses, Reading Comprehension, writing school clubs
Englisch Kl. 9, Gymnasium/FOS, Berlin
111 KB

Methode: argumentative writing table - Arbeitszeit: 60 min
, assimilation policy, Australia
Eine Klassenarbeit als Vorübung für das argumentative writing in der Sek II.
, assimilation policy, Australia
Eine Klassenarbeit als Vorübung für das argumentative writing in der Sek II.
Anzeige lehrer.biz
Lehrkräfte (m/w/d) in Königstein/Ts. gesucht!
St. Hildegard-Schulgesellschaft mbH 65549 Limburg
Gymnasium
Fächer: Physik / Chemie / Biologie, Physik, Wirtschaftsmathematik, Mathematik Additum, Mathematik, Chemie, Biologie / Chemie, Biologie
Fächer: Physik / Chemie / Biologie, Physik, Wirtschaftsmathematik, Mathematik Additum, Mathematik, Chemie, Biologie / Chemie, Biologie