Methode: Leseverstehen, Grammatik (passive) und writing news report , Active / Passive, Green Line 3 Unit 2, news report, Passive Factual texts (reading), vocabulary in context, Grammar: passive, writing: news report (Basis: blog post zur story "I don't believe in ghosts"
(zwei Aufgaben aus den Vorschlägen zur Leistungsmessung)
Arbeitszeit: 60 min , California Access diary entry San Francisco future temses adjectives 1. Leseverstehen San Francisco 2. grammar future tenses 3. synonyms and antonyms 4. Schreibaufgabe (integriert in ein Unterrichtsprojekt)
English class test year 8 Englisch Klassenarbeit in der 8. Jahrgangsstufe, mit den Bereichen: Writing (Now and then), Reading (English Village), Grammar (Conditional sentences), Grammar (Indirect speech - yes and no questions) und einem Erwartungshorizont mit Punktezuteilung
English class test year 8 Klassenarbeit für eine 8. Klasse mit Erwartungshorizont und einer Einteilung in A und B Gruppen. Mit den Bereichen: Listening, Reading, Words, Grammar